Riportok : Vasárnap kipróbáljuk magunkat Cereden! |
Vasárnap kipróbáljuk magunkat Cereden!
BiGBeni 2011.07.13. 16:08
A mai napon készült ez a riport Holics Gáborral, akinek az elmúlt két versenyen akadtak nem kis kalandjai, de erről beszéljen Ő!
Szia Gabi! Kezdjünk egy kis múlt idézéssel: Hogyan és mikor fogott meg Téged a rally sport? Mióta versenyzel?
Sziasztok !!!
Úgy kezdődött nálam ez a történet, hogy már egészen kisgyerekkorom óta a Fater vitt magával versenyekre és gondolom már itt kezdtek benzinessé válni az ereim!!! :D Első versenyemen 3 éve álltam rajthoz, ez is egy az SRT által rendezett verseny volt.
Milyen versenyeken és milyen autóval álltál eddig rajthoz?
Eddig SRT RallySprinteken vettem részt, de azokon, nagy intenzitással!
Az autó típusa (szerintem a nézők örök kedvence) nem más, mint Lada!! A régebbi versenyautónk is Lada volt, de amivel most versenyzünk a Petivel, messzemenőkkel jobb!! Ízig-vérig versenyautó! Ezt közösen vásároltuk és fejlesztgetjük! Mostmár elég jó formában van a bicaj!! :D :D
Ki diktálja Neked az itinert versenyeken? Mióta versenyeztek együtt?
A versenytársam: Bátyi Péter, jó barátom és Fater munkatársa. Tavalyi év végén vásároltuk az autót és úgy döntöttünk, hogy az idén közösen fogunk nekivágni a versenyeknek! Úgy gondolom, hogy a nehézségek ellenére nagyon jó úton haladunk!! Jól értjük egymást az autóban, egyre ügyesebbek, gyorsabbak, tapasztaltabbak leszünk!! Innen is Köszönöm Neki!!
Jelenlegi versenyautód milyen paraméterekkel rendelkezik?
Lada 21074 A-s kasztni, nagy motor, ahogy illik :D
Motor:
- KATONA féle NAGY MOTOR
- 1800 cm3, 84 mm dugattyú,
- 8 sonkás Niva főtengely,
- grammolt polirozott hajtókarok,
- 80 mm lökethossz,
- nagyszelepes hengerfej,
- 300-as Szuromi vezérműtengely,
- 45-ös Dellorto Karbik,
- VFTS 4 leömlő, 60-as rendszer Proexel,
- acél könnyített lendkerék, kis ékszíjtárcsa,
- elektronikus gyújtás.
Hajtás:
- sachs kuplung, szinter tárcsával,
-tolókerekes (hosszú egyes) Mérten váltó,
- 8 lamellás Higany Speer, kombi difivel.
Futómű:
- fémszilentes, dupla stabilizátor rudak,
- niva rugók, Bilsteinekkel,
- hátul tokolt,erősített híd.
Fék:
-Brembo vágott tárcsa, DS 3000 betéttel.
Belső:
- flokkolt műszerfal, Racing kagylók,
- kesztyűs OMP kormány alu toldóval ,
- Sparco pedálok,
- belső biztosítéktábla, szerelhető cső,
- hidrós kézi,fék és üzemenyagcsövek belül elvezetve.
Külső:
- fekete szín, dekor vajó design, alufelnik,
- kevlár hosszú kartervédő.
A sziráki és a domaházai verseny nem telt kaland nélkül számotokra. Mik történtek?
Szirákon igazából lángrakapott egy kicsit a berendezés!!! :D :D Leszakadt az úszó a nagy rezgés miatt, a tűszelep mindíg nyitott állapotban volt ezért a nagy benzín mennyiség, ami nem tudott elégni kijött a karbin és begyulladt a kipufogótól!! A repbenzin égett, mint a Reichstag, de szerencsére el tudtok oltani!!! :D
A domaházai versenyről, annyit, hogy én hibáztam és szégyenlem is magam miatta, de benne van a pakliban sajnos!! Túl gyorsan és szerintem rossz íven is érkeztünk meg egy kanyarba és szó szerint átugrattunk egy hartalmas padkán.. Ez nem is lett volna olyan nagy baj, ha a bal oldali felnik felét nem hagyjuk ott!!! :D Sajnos nem tudtunk tovább menni!
Szóval, volt kaland bőven!!! :D
Volt mit csinálnotok az autón. Hogy álltok jelenleg? Vasárnap indultok Cereden?
Az autó, készen van. Volt vele pár eltöltött óránk, de reméljük megérte!
Így van, vasárnap kipróbáljuk magunkat Cereden!
Régebben volt néhány sprint verseny már ezen a szakaszon. Versenyeztél már itt vagy ez lesz az első alkalom?
Cereden nem mentünk még, tehát először állunk rajthoz ezen a szakaszon!!
A pálya mennyire tetszik? Milyen versenyre számítasz vasárnap?
Utcai autóval, párszor jártam is már arra és versenyt nézni is voltam már Cereden. Szerintem kitűnő pálya...Technikás, gyors, jó az útminőség, tehát egy igazi aszfaltos rally pálya!
Ebben a nyári melegben nem sok esélye van esőnek, de az időjárás bármikor okozhat meglepetést. Száraz vagy vizes pályán versenyeznél szívesebben?
Száraz pályán szeretnék versenyezni, de annak azért örülnék, ha a hőmérő hignyszála kicsit lejjebb lenne a mostaniaknál!! :D
Köszönöm és sok sikert hétvégére!
Mi is köszönjük Nektek, hogy megkerestél!!! További izgalmas versenyeket Nektek és ilyen jó videókat, képeket, amiket eddig kaptunk Tőletek!!
Szponzorok: Zachar Ottó: www.retsagauto.hu , Mikita János : Autócentrum Diósjenő, Vár Söröző Csővár .....és a családi kassza :D
És mindenkinek szeretném innen megköszönni, aki valamilyen segítségett nyújtott és ezután nyújtani fog nekünk!! KÖSZÖNJÜK!
|
Helló! A képek Gabitól vannak. Nem én csináltam, azért nincs is rajta a logóm.